2012. jún. 6.

Álom az álomban

 

http://youtu.be/jAk_hWlCl0E

 

Ma álmomban kipakoltam a szobát és táncoltam.
Kicsit sem féltem magányomban,
s tovább álmodtam én.
Álmomban virágillattal szárnyaltam,
méhek rajával dúdoltam:
mennyi illat ez enyém.
Álmomban manó voltam egy városban,
mosolyt loptam és szétszórtam.
Csuda boldog lettem én.
Álmomban zivatar voltam és áldottak,
kivirult a világ és álmomban
csoda szép lett a rét.
Álmomban tengerben fürödtem,
s a távolban delfinraj kísért
míg álmodtam a sellők énekét.
Álmomban napfény fodrában elbújtam,
bárányfelhőkkel játszottam.
Milyen szép volt az egész!

Álmomban rájöttem, 
hogy csak álmodtam, 
felriadtam és elámultam,
bennem élt-halt az egész...?


2009. 09.07.-2011.01.19.
Átirat: 2012.06.05.
Zsefy Zsanett

Dal címe: Comme j'ai toujours envie d'aimer

Nincsenek megjegyzések: